Søg i denne blog

tirsdag den 3. november 2015

En uge som vegetar #2

Ja, bedre sent end aldrig kommer det lovende indlæg omkring min uge som vegetar. Det var en spændende og udfordrende uge, som primært kan opsummeres i den ene sms, jeg sendte til min mor midt på ugen:
"Hej mor :)
Kan vi ikke få flæskesteg med det hele, når jeg kommer hjem
i næste weekend?
Knus Sille"

Det er ikke, fordi jeg spiser meget kød hver uge. Men efter bare få dage med udelukkende vegetarmad tænkte jeg nærmest ikke på andet end frikadeller og flæskesteg. Jeg fik nu egentlig lavet noget meget lækker mad i den uge, som billederne også bevidner. Så hvorfor jeg pludselig fik en langt større trang til kød end normalt hænger nok sammen med, at det lige præcis var det, jeg ikke måtte få den uge. Det er faktisk samme mønster, som når jeg har været på diverse kure. Resultatet af vegetarugen har vist mig, at jeg i hvert fald ikke bliver vegetar, hvilket heller ikke var meningen med min vegetaruge. Som resultat af vegatarugen vil jeg egentlig blot fortsætte mine dogmer for mad, som jeg fremsatte i mit sidste blogindlæg.

Her er noget af den mad, jeg blandt andet fik i min uge som vegetar. Opskrifter på de forskellige retter kan findes på min madblog www.food-baaby.blogspot.dk

Chili sin carne med masser af grøntsager og kikærter

Omelet med grøntkål, ærter og cherrytomater

Karrysuppe med masser af grøntsager og nudler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar