Søg i denne blog

onsdag den 6. april 2016

Sponsorerede vs. ikke-sponsorerede indlæg

Alle indlæg på denne side der omhandler virksomheder eller virksomheders produkter vil som udgangspunkt blive markeret med etiketter som "annonce", "sponsoreret" eller"sponsoreret indlæg" øverst i højre eller venstre hjørne. Jeg vil nemlig ikke lægge skjul på, hvis jeg har en kommerciel interesse i at skrive om f.eks. et produkt eller et firma. Jeg forsøger at markere både nye som gamle indlæg med disse etiketter grundet den nye lov om sponsorerede indlæg.

Har jeg ikke en kommerciel interesse dvs. er jeg ikke en del af virksomheden eller blevet spurgt af virksomheden om at skrive om deres produkt, men giver jeg blot en venlig anbefaling markeres opslaget eller indlægget med "ikke-sponsoreret indlæg" eller lign. 
Skulle der ske fejl, og jeg glemmer dette. Må du som læser meget gerne på en pæn og ordentlig måde gøre mig opmærksom på dette. På forhånd tak!

Jeg er blogger på flere platforme med forskellig afsender, og jeg kan vælge at dele disse indlæg på mine andre blogsider. Jeg har pt. valgt at dele indlæg fra den ene blog på enten min egen private facebook-side eller de andre blogges Facebook-sider. Dette vil jeg fortsat gøre. Jeg henviser altså gerne til, hvad jeg laver på andre medier. 

Jeg har pt. ikke valgt at udgive indlæg fra den ene blog på den anden blogs hjemmeside. Det er for at vise, at der er tale om to forskellige blogs. Mine to personlige blogs har en fællesnævner: nemlig mig. Jeg håber, at min personlighed kan ses på begge blogs men på forskellig måde, da mine blogs er forskellige.

Læsere skal være velkomne til at "syntes godt om", "kommentere" og "skrive private beskeder" til mig på mine blogs' Facebooksider og blogsider. Jeg opfordrer til, at vælger du at kommentere eller skrive en besked, at du holder en pæn og ordentligt tone, og det vil jeg også forsøge på bedste måde at gøre i mit svar til dig. På forhånd tak. 

Jeg vil med glæde svare, men jeg kan ikke altid svare lige hurtigt, fordi jeg ikke er online hele tiden. Jeg vil gøre mit bedste for at svare dig på den bedst mulige måde.

Min private facebookside er forbeholdt mennesker, jeg kender helt personligt. Her vil jeg gerne frabede at læsere kontakter mig på min private facebookside. På forhånd tak. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar