Søg i denne blog

tirsdag den 2. februar 2016

5 grunde til jeg flyttede til KBH i 2012


Indeholder affialtelinks

Jeg faldt over denne artikel på TV2 Nyhederne, som kort og godt forklarer, at der bliver en skævvridning i kønsfordelingen i provinserne sammenlignet med i storbyerne. 

Her er 5 grunde til, at jeg flyttede fra Thy til København:

1. Min drømmeuddannelse Interkulturel Markedskommunikation lå på Copenhagen Business School

2. Jeg ville gerne bo i en storby

3. Jeg startede på et højskoleophold (feb. 2012 til juni 2012), der dannede grundlag for, at jeg fik et netværk i København

4. Der var et større udbud af kommende arbejdspladser efter endt uddannelse

5. Jeg har også familie bosiddende i København, hvilket også talte for, at valget faldt på København

Ergo havde min bacheloruddannelse ligget i Jylland og havde jeg haft familie boende i Århus, kunne valget ligeså godt være faldet på Jyllands hovedstad...

Hvorfor har du valgt at flytte til København eller Århus?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar